Automobilku Bugatti založil inžinier Ettore Buggatti. Po prvotných krátkej spolupráci s výrobcami de Dietrich a Emil Mathis, Bugatti vytrval vo svojom úsilí, tvorbe závodných vozidiel aby v roku 1907 získal od firmy Deutz licenciu na výrobu jeho prvého výkonného vozidla a bol menovaný šéfom výrobného oddelenia. Športové úspechy zaznamenané s modelmi “10″, “13″ a neskôr “29/30″, boli dôkazom predovšetkým o kvalitách motorov, používajúcich už vtedy DOHC techniku so 4 ventilmi na valec, hydraulické brzdy, ale aj revolučná konštrukcia podvozkov alebo karoséria dútnikového profilu . Ako prvý prišiel aj s hliníkovými lúčovými kolesami, ako ich poznáme dnes. Dve znovuzrodenia značky Bugatti po krachu počas svetovej vojny, dali život napríklad modelom “110 EB” alebo aktuálnemu superšportu “Veyron 16.4″.nedeľa 2. januára 2011
Bugatti
Automobilku Bugatti založil inžinier Ettore Buggatti. Po prvotných krátkej spolupráci s výrobcami de Dietrich a Emil Mathis, Bugatti vytrval vo svojom úsilí, tvorbe závodných vozidiel aby v roku 1907 získal od firmy Deutz licenciu na výrobu jeho prvého výkonného vozidla a bol menovaný šéfom výrobného oddelenia. Športové úspechy zaznamenané s modelmi “10″, “13″ a neskôr “29/30″, boli dôkazom predovšetkým o kvalitách motorov, používajúcich už vtedy DOHC techniku so 4 ventilmi na valec, hydraulické brzdy, ale aj revolučná konštrukcia podvozkov alebo karoséria dútnikového profilu . Ako prvý prišiel aj s hliníkovými lúčovými kolesami, ako ich poznáme dnes. Dve znovuzrodenia značky Bugatti po krachu počas svetovej vojny, dali život napríklad modelom “110 EB” alebo aktuálnemu superšportu “Veyron 16.4″.
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)

Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára